Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het

Hoe weet je of je uitbetalingsmethode werkt?

Meestal word je binnen zeven dagen uitbetaald via een nieuwe uitbetalingsmethode. Hier staat per uitbetalingsmethode hoelang het duurt om deze te verifiëren. Zodra je uitbetalingsmethode is geverifieerd, kun je daarmee uitbetaald worden.

De status van je uitbetalingsmethode controleren

De status van je uitbetalingsmethode controleren op een computer

  1. Klik op Profiel > Account > Betalingen en uitbetalingen.
  2. Klik op Uitbetalingen.
  3. Controleer of de status van je uitbetalingsmethode Standaard, In behandeling of Fout is. Mogelijk staat er geen status naast je uitbetalingsmethode. In dat geval is deze geverifieerd, maar niet ingesteld als je standaard uitbetalingsmethode.

Er staat geen status naast mijn uitbetalingsmethode

Als er geen status naast je uitbetalingsmethode staat, dan is deze geverifieerd en kun je op die manier uitbetaald worden. De methode is dan alleen niet ingesteld als je standaard uitbetalingsmethode.

Wil je dat je uitbetalingen automatisch via deze uitbetalingsmethode gaan, stel dan een standaard uitbetalingsmethode in.

De status van mijn uitbetalingsmethode is Standaard

Een uitbetalingsmethode met de status Standaard is geverifieerd. Je uitbetalingen gaan automatisch via de standaard uitbetalingsmethode, ook die van verzoeken via het Resolutiecentrum.

Een uitbetalingsmethode kan ook tegelijkertijd de status Standaard en In behandeling hebben, wat betekent dat deze nog wordt geverifieerd. Daarna wordt dat je standaard uitbetalingsmethode.

De status van mijn uitbetalingsmethode is In behandeling

Als een uitbetalingsmethode In behandeling is, wordt die nog geverifieerd. Controleer hoelang het duurt voordat een bepaalde uitbetalingsmethode is geverifieerd.

We sturen je een e-mail zodra je uitbetalingsmethode gereed is.

De status van mijn uitbetalingsmethode is Fout

Soms moet je een uitbetalingsmethode bijwerken of meer gegevens toevoegen. Als een uitbetalingsmethode niet werkt, kun je deze verwijderen en opnieuw toevoegen, of een nieuwe uitbetalingsmethode toevoegen.

Zorg dat de ingevoerde gegevens overeenkomen met de gegevens die bij je bank of betalingsaanbieder bekend zijn.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden